Róże

Róże

Zdjęcia i tekst chronione prawem autorskim

Wszelkie prace, zdjęcia i opracowania zamieszczane na tej stronie są mojego autorstwa i nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojego zezwolenia. USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH. z dnia 4 lutego 1994 r.

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Mój pierwszy słodki koszyk

Ponad rok temu w sierpniu wykonałam mój pierwszy słodki koszyk. Zawierał dodatkowo butelkę szampana i był prezentem ślubnym. Kosz w odcieniach seledynu i kremu - jedno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych :-)
















2 komentarze:

  1. Witaj, od nie dawna podziwiam Twoje prace na fecbook'u,a teraz cieszę się ,że założyłaś Swój blog.Przecudne prace robisz,bardzo mi sie podobaja,różyczki są perfekcyjnie wykonane, cudowne.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :-) cieszę się że podziwiasz moje różane prace. Również ciepło pozdrawiam :-)

      Usuń