Róże

Róże

Zdjęcia i tekst chronione prawem autorskim

Wszelkie prace, zdjęcia i opracowania zamieszczane na tej stronie są mojego autorstwa i nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojego zezwolenia. USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH. z dnia 4 lutego 1994 r.

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Prezenty na Dzień Babci i Dziadka

Ostatnio mam niestety mało czasu na działania różyczkowe jak i na dodawanie tutaj nowych wpisów. Dzisiaj pokażę Wam zamówione przez moją koleżankę prezenty na Dzień Babci i Dziadka. Były to zestawy a  w każdym z nich księga pamiątkowa i słodko różany bukiet w odcieniach pomarańczu, oliwkowej zieleni i czekolady. Bukiet wzorowany na wykonanym już kiedyś przeze mnie bukiecie będącym ślubnym prezentem. 
Zapraszam do oglądania:






Teraz pora na księgi i zestawy razem:











Niestety na zdjęciach nie widać pięknie połyskujących na złoto dodatków z siateczkowej złotej wstążki. Zapraszam do oglądania :-)
Miłego dnia Kochani :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz