Róże

Róże

Zdjęcia i tekst chronione prawem autorskim

Wszelkie prace, zdjęcia i opracowania zamieszczane na tej stronie są mojego autorstwa i nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojego zezwolenia. USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH. z dnia 4 lutego 1994 r.

niedziela, 2 lutego 2014

Bombki Bożonarodzeniowe - cz. 2

Czas uzupełnić moją galerię bombek o te, których jeszcze nie widzieliście, chyba że jesteście ze mną na fb to już doskonale znacie te małe dzieła moich rąk. Tęskni mi się za tymi bombkami bo już poszły w niepamięć a spędziłam nad nimi kilka nieprzespanych nocy. Wkrótce pewnie dla odmiany przyjdzie czas na nieprzaspane noce z innego powodu ale wszystko stopniowo.


Jedna z moich ulubionych - SŁODKI ŚWIĄTECZNY PREZENT








Biało fioletowa - to kolejna która wraz z pomarańczową wiodła w tym roku prym i produkowałam ten wzór niemalże masowo :-)






 



Ta bombeczka jest odmianą wersji pomarańczowej - ma tylko zmieniona kokardkę na czerwoną :-)




W odcieniach czerwieni i złota :-) Jedna z moich ulubionych







Czerwień i biel - pojechała sobie do Warszawy :-)





Srebrno - niebieska. Taka zimowa dla miłośników i miłośniczek niebieskiego





Dominacja złota z delikatnymi dodatkami w czerwieni :-) Typowa dla Bożego Narodzenia








Srebro i bordo - jak w zaśnieżonej krainie :-)





A na koniec bombka która dla była szczególna i wyjątkowa - delikatna a z urokiem i blaskiem, którego niestety nie widać na zdjęciach - delikatnie zdobiona, w złocie zieleni i połyskujących kryształkach.
Miło ją wspominam i mam nadzieję, że nacieszyła oczy innych :-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz