Róże

Róże

Zdjęcia i tekst chronione prawem autorskim

Wszelkie prace, zdjęcia i opracowania zamieszczane na tej stronie są mojego autorstwa i nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojego zezwolenia. USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH. z dnia 4 lutego 1994 r.

sobota, 15 lutego 2014

Kula z czerwono - złotą dekoracją

Jakiś tydzień temu skończyłam robić kuleczkę, do której zainspirowała mnie pewna Pani. Poprosiła o kule z dodatkami w kolorze czerwieni i złota :-) Postanowiłam, że będą to moje róże i złote dodatki, które akurat przypadkiem udało mi się zakupić na hurtowni, bo jak to złote błyskotki przyciągały uwagę. Złote gałązki miały służyć czemu innemu a tak przy okazji, że po prostu były wylądowały na kulce. Sama jestem zadowolona z efektu, cała kompozycja ładnie i elegancko wygląda :-) Wysokość kulki wraz z dekoracją to ok.22cm. Wykonana jest na iałej sznurkowej kuli, która pozostała mi jeszcze po świątecznych bombkach :-)











3 komentarze: