Róże

Róże

Zdjęcia i tekst chronione prawem autorskim

Wszelkie prace, zdjęcia i opracowania zamieszczane na tej stronie są mojego autorstwa i nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojego zezwolenia. USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH. z dnia 4 lutego 1994 r.

czwartek, 20 marca 2014

Pierwsze wielkanocne jajo :-)

Moje pierwsze wielkanocne jajo powstało na początku marca. Wcześniej miałam zabrać się za takie dekoracje ale niestety wpadłam w ciąg robienia różyczek, storczyków i kompozycji kwiatowych, zwłaszcza na Dzień Kobiet. Pierwsze jajo w złotym kolorze umocowane na krążku owiniętym tasiemką. Cała kompozycja w kolorach zieleni i żółtego, uwieńczona ślicznym wiosennym motylkiem. Uroku dodają wstążki w kropki, które uwielbiam :-) Efekt oceńcie sami:




2 komentarze:

  1. To prawda, wstążki w kropeczki , dodają uroku , a tu pieknie sie prezentuja, jajo jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń