Róże

Róże

Zdjęcia i tekst chronione prawem autorskim

Wszelkie prace, zdjęcia i opracowania zamieszczane na tej stronie są mojego autorstwa i nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojego zezwolenia. USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH. z dnia 4 lutego 1994 r.

czwartek, 14 sierpnia 2014

Kto da mi kopa do nadrobienia zaległości???

Ale długo mnie tu nie było - 3 miesiące ciszy na blogu bez jakiegokolwiek wpisu. Postaram się to jakoś nadrobić bo powstało sporo prac w tym czasie, jeszcze więcej się pozmieniało a w ciągu najbliższego roku mam nadzieję, że jeszcze więcej zmian nastąpi :-) Oby na lepsze dla mnie i dla Was.

Niestety nie jest łatwo prowadzić jednocześnie bloga, fanpage na Facebooku, tworzyć, samej robić i obrabiać zdjęcia, odpowiadać na wiadomości (co jest bardzo czasochłonne), załątwiać papierkowe sprawy a do tego mieć dom i dzieci na głowie. Jednym słowem ciągły wyścig z czasem i brak odpoczynku. Ale wiem, że wiele z Was też tak działa realizując swoje pasje po nocach kiedy dom zasypia :-)
W najbliższym czasie będę nieco mniej tworzyła - poznacie i powód ale w swoim czasie :-)

Życzę Wam pięknego i udanego długiego weekendu, pięknego słoneczka,odpoczynku i uśmiechu :-)

Na zdjęciach bukiet prezent na ślub (18 róż)



3 komentarze: